Адміністрація та персонал Пансіонату раді вітати Вас і будуть старатися зробити все можливе для того, щоб Ваше перебування у нас було максимально комфортним.
Ми прагнемо бачити Вас серед наших постійних гостей!
Чинні Правила розроблені з врахуванням вимог, встановлених Законами України «Про захист прав споживачів», «Про туризм», «Про підприємництво», а також «Правил користування готелями та аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг»
Режим роботи Пансіонату – цілодобовий.
2.1 Поселення Гостя в Пансіонаті відбувається за наявності:
2.2 Документи, що посвідчують особу:
2.3 При поселенні Гість надає адміністратору служби прийому документ, що посвідчує його особу і заповнює реєстраційну форму. Після оформлення документів на проживання та сплати готельних послуг Гостю видають документ про сплату та ключ від номера.
2.4 При підписанні реєстраційної форми Гість дає згоду з чинними умовами проживання в Пансіонаті та згоду на збір, опрацювання і використання його персональних даних у відповідності з вимогами Закону України «Про захист персональних даних».
3.1 Бронювання номера в Пансіонаті відбувається шляхом скерування заявки до служби прийому та розміщення за допомогою електронної пошти, по телефону або через інтернет-сайт. Підтвердження про бронювання номера скеровується гостю на вказану в процесі бронювання електронну адресу.
3.2 Бронювання без попередньої сплати є негарантованим. При цьому, якщо Гостем не зазначено точний час приїзду, бронювання анулюється в день заїзду о 18:00 за місцевим часом.
3.3 Бронювання є гарантованим за умови 100% передоплати вартості за весь період проживання або 100% попередньої сплати за першу добу проживання з наступною сплатою несплаченого терміну проживання під час заїзду.
3.4 У випадку, коли Гість за гарантованого бронювання з попередньою сплатою за добу проживання, не користувався послугою проживання у зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 5 діб до запланованого дня заїзду, то попередня сплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Таке бронювання переходить в статус «негарантоване» або скасовується, якщо від Гостя не надходила інформація про підтвердження даного бронювання.
3.5 У випадку, коли Гість за гарантованого бронювання з попередньою сплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 5 діб до запланованого дня заїзду, попередня сплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання не скасовується до надходження письмової відмови Гостя від бронювання. За відсутності письмової відмови від бронювання та послуги проживання Гостя протягом сплаченого терміну, сплата за кожну добу проживання Гостя поверненню не підлягає.
3.6 У високий сезон корегування терміну проживання або ануляція бронювання без штрафних санкцій можлива не пізніше, ніж за 5 діб до дати заїзду.
4.1 Сплата за проживання та послуги, що надаються пансіонатом, відбувається за цінами, зазначеними в Прейскуранті.
4.2 Сплата за проживання стягується у відповідності з встановленим часом - 12:00 поточної доби за місцевим часом.
4.3 За гарантованого та негарантованого бронювання розрахунковим часом (check out time) завжди є 12.00 і стягується сплата в розмірі 100% вартості номера за добу.
4.4 За заїзду без попереднього бронювання з 15.00 – виїзд здійснюється о 12.00.наступної доби і сплата стягується за добу.
4.5 Продовження терміну проживання в номері після першої доби є можливим на 0,5 доби.
4.6 У випадку раннього заїзду (в період з 06:00 до 15:00) або пізнього виїзду гостя (в період з 12:00 до 18:00) сплачується 50% від вартості номера за 1 добу проживання.
4.7 У випадку проживання менше доби, сплачується 100% від вартості номера незалежно від часу заїзду.
4.8 Адміністрація забезпечує можливість проживання Гостя в Пансіонаті тільки за сплачений період часу. Після закінчення сплаченого періоду за бажанням Гостя проживання може бути подовжено тільки за наявності вільних номерів. Даний пункт обов’язково доводиться до відома Гостя під час заключення договору на проживання (прийманні заявки або сплати).
4.9 Гість має право виселитися з Пансіонату раніше терміну, зазначеного у «Реєстраційній формі» Гостя. Про своє дочасне виселення Гість зобов’язаний попередити адміністратору Служби прийому і розміщення не пізніше, ніж за 24 години до передбачуваної дати виїзду. В цьому разі штрафні санкції не застосовуються і Гостю у повному розмірі повертається сплачена сума за непрожитий період. Якщо Гість повідомляє про своє виселення з пансіонату в день від’їзду або менше, ніж за 24 години до дати від’їзду, у такому разі з Гостя стягується штраф у розмірі вартості номера за добу і повертається сума сплати за наступні непрожиті дні.
4.10 У випадку відмови Гостя від розміщення в день поселення, повернення повної суми відбувається, якщо Гість підійшов до стійки Служби прийому і розміщення протягом першої години після поселення і скористався номером. Якщо Гість не скористався номером і підійшов до стійки Служби прийому та розміщення з метою відмовитися від номеру від 1-єї до 2-ох годин після поселення, повернення суми, внесеної за проживання, відбувається з утриманням 15% від добової вартості номера. Якщо Гість користувався номером або підійшов до стійки Служби прийому та розміщення з метою відмови від проживання в номері пізніше 2-х годин після поселення – повернення сплати за першу до-бу проживання не здійснюється.
4.11 Дітям до 6 років в Пансіонаті надається безоплатне проживання в номері з батьками без надання додаткового місця.
4.12 За необхідності Пансіонат може запропонувати додаткове місце для дорослого або дитини або дитяче ліжко за додаткову сплату у відповідності з чинним Прейскурантом.
4.13 Додаткові послуги надаються Гостям за окрему сплату. Інформація про перелік вартості Додаткових послуг знаходиться у «Теці гостя» в номері, а також в Службі прийому та розміщення.
4.14 По виїзді з Пансіонату Гість здійснює кінцевий розрахунок за надані послуги, в тому числі додаткові, здає номер та ключ від номера адміністратору.
4.15 Способи сплати послуг Пансіонату:
4.16 Гість сплачує туристичний збір. Від сплати туристичного збору, за наявності підтверджувальних документів, звільняються:
4.17 За послуги харчування можна сплатити на місці надання послуги.
4.18 Харчування по меню дня та меню ресторану Гість може замовити і сплатити в Службі прийому і розміщення Пансіонату.
4.19 Замовити харчування в номер можна по внутрішньому телефону 2703 і сплатити в номері при отриманні замовлення.
В Пансіонаті можуть бути розміщені поза чергою (за наявності вільних номерів):
7.1 Зобов’язання Пансіонату:
7.2 Зобов’язання Гостя:
К лицам, нарушающим общественный порядок, могут быть применены меры, предусмотренные законодательством Украины, вплоть до выселения.
8.1 За відсутності Гостя в номері по закінченню терміну перебування в Пансіонаті з 12:00 поточної доби до 12:00 наступної доби (якщо проживання попередньо не було подовжено и не сплачено), адміністрація Пансіонату має право створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері відсутнього Гостя і звільнити номер. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів, адміністрація закладає на безоплатне зберігання в сейфову комірку Служби прийому до моменту повернення їх Гостю.
8.2 Гість, що виявив втрату, нестачу або пошкодження своїх речей, без зволікання заявляє в Службу прийому і розміщення. В протилежному випадку, Пансіонат звільняється від відповідальності за не збереження речей.
8.3. У випадку виявлення забутих речей адміністратор негайно повідомляє про це володаря речей, якщо володар відомий. Пансіонат зберігає забуту Гостем річ протягом 3 місяців. Цінні речі, великі суми грошей зберігаються до 1 року.
8.4 Адміністрація пансіонату не несе відповідальності за цінні речі, які не передали на зберігання в Службу прийому і розміщення.
8.5 Гість бере до уваги і не заперечує проти факту використання на території Пансіонату систем відео спостереження.
8.6 За вирішення конфліктних ситуацій Гість і Пансіонат мають право скористатися Законами України «Про захист прав користувачів», «Про туризм», «Про підприємницьку діяльність», а також «Правилами користування готелями і надання туристичних послуг».
Виходячи з номера, виключайте електроприлади (телевізор, електронагрівальні прилади, лампи освітлення тощо).
Не накривайте освітлювальні та нагрівальні прилади.
Палити тютюнові вироби в номерах Пансіонату заборонено.
Не приносьте в номер легкозаймисті матеріали.
9.1 Дії під час пожежі
У разі пожежі негайно повідомити адміністратора по телефону 2111,2112 або (048)7190914.
Вийти із приміщення,прикрити двері,покинути небезпечну зону по шляху евакуації.
У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.
Адміністрація залишає за собою право змінювати правила проживання в пансіонаті.
Викладені Правила мають юридичну силу і не суперечать «Правилам користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р № 19.»